Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

   Jeżeli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie, chętnie pomożemy Ci w złożeniu reklamacji. Dołożymy wszelkich starań, aby sam proces reklamacji trwał jak najkrócej, tak aby dokonany u nas zakup mógł tylko cieszyć.



Prosta reklamacja w trzech etapach:


1 Na samym początku prosimy Cię o dokładne wypełnienie i przesłanie formularza reklamacji dostępnego poniżej. Możesz również pobrać z poniższego linku formularz reklamacji, a następnie wydrukować go czy też przepisać, uzupełniając wszystkie niezbędne dane, po czym na sam koniec przesyłać skan lub czytelne zdjęcie wypełnionego już formularza na nasz adres e-mail: sklep@antymeble.pl.
 
2.  Po otrzymaniu przez nas wypełnionego formularza, poinformujemy Cię o tym wysyłając potwierdzenie na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Następnie nasz Dział Reklamacji dokładnie zapozna się z zaistniałą sytuacją. Czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi do 14 dni, ale w większości wypadków staramy się, aby czas ten mieścił się w zakresie 2-3 dni roboczych.
 
3.  Gdy tylko nasi specjaliści z Działu Reklamacji zapoznają się zaistniałym problemem niezwłocznie skontaktują się z Tobą i zaproponują Ci odpowiednie rozwiązanie. Następnie po wspólnych ustaleniach powiadomią Cię o dalszych krokach reklamacji, co dostaniesz w potwierdzeniu przesłanym na adres e-mail podany w formularzu reklamacji.
 




W razie jakichkolwiek pytań lub niejasności możesz skontaktować się z nami:

  • tel. 668 948 350 (infolinia czynna: pon. - pt. 7.00 - 19.00, sob. 7.00 - 14.00)
  • e-mail: sklep@antymeble.pl 




 

Formularz reklamacji


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu