Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

 

I. Definicje

1. Sprzedający, Administrator, Administrator danych – Antymeble Michał Wilczyński, z siedzibą w 42-280 Częstochowa, ul. Koniecpolska 12 identyfikujący się numerem NIP: 5732766738, Regon: 380398850, nr tel. 668 948 350, adres e-mail: sklep@antymeble.pl
2. Serwis internetowy/Sklep Internetowy  – strona internetowa należąca do Sprzedającego, dostępna pod domeną www.antymeble.pl, za pośrednictwem której Kupujący może składać Zamówienia.
3. Kupujący, Usługobiorca – każdy podmiot, Użytkownik serwisu składający Zamówienie w Serwisie (Konsument lub osoba nieposiadająca statusu Konsumenta).
4. Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (Umowy sprzedaży za pośrednictwem Serwisu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Użytkownik - oznacza Podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
6. Gwarant – producent lub importer Towaru przyznający Kupującemu gwarancję na Towar.
7. Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu internetowego www.antymeble.pl.
8. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Serwisie dostępna od ręki lub na zamówienie.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego, prowadzące do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Serwisu. Zamówienie określa co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.
10. Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy AntyMeble Michał Wilczyński, a Klientem, zawierana na odległość, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
11. Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym, utworzony automatycznie w podczas prawidłowej Rejestracji. Gromadzone oraz przechowywane są w nim informacje, głównie na temat złożonych przez Klienta Zamówień oraz podanych przez niego podczas rejestracji danych.
12. Rejestracja – proces założenia przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym.
13. Koszyk – narzędzie systemowe (funkcjonalność) wpływające na ułatwienie Klientom dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, w głównej mierze umożliwiające na gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, w celu złożenia zbiorczego Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie poprzez wybranie opcji „Dodaj do koszyka” przynajmniej jednego Towaru.
14. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji poczty elektronicznej świadczona przez AntyMeble Michał Wilczyński umożliwiająca korzystającym z niej na otrzymywanie od Sprzedającego treści marketingowych, w szczególności zawierających informacje o aktualnych nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
15. Firmy Kurierskie/Przewoźnicy – firmy przewozowe dostarczające zamówione Towary od Sprzedającego do Kupującego. W sklepie internetowym www.antymeble.pl dostawa zamówionych Towarów odbywa się przy udziale następujących firm przewozowych: INPOST Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

 

II. Pojęcia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży poprzez Sklep Internetowy www.antymeble.pl. Właścicielem Serwisu Internetowego jest: AntyMeble Michał Wilczyński, ul. Koniecpolska 12, 42-280 Częstochowa identyfikujący się numerem NIP: : 5732766738, Regon: 380398850, nr tel. 668 948 350, adres e-mail: sklep@antymeble.pl zwany dalej Sprzedającym.
2. W ramach Sklepu Internetowego www.antymeble.pl, Sprzedający zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Do korzystania z serwisu niezbędny jest komputer lub urządzenie mobilne o następujących minimalnych wymaganiach sprzętowych: procesor o taktowaniu min. 800MHz, 512MB RAM, karta graficzna obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych Internet Explorer wersja w wersji 10.0 lub nowszej lub innej przeglądarki (w tym mobilne) jak np.: Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safri, a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące np. ekran dotykowy, umożliwiające poprawne wprowadzenie znaków do wypełnienia formularzy elektronicznych.
4. Klient ma prawo w dowolnej chwili na uzyskanie dostępu do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem https://www.antymeble.pl/regulamin-pm-11.html oraz za pośrednictwem odnośnika (linku) zamieszczonego na stronie głównej Sklepu Internetowego.


 

III. Informacje o Towarach i cenach

1. Zdjęcia oraz opisy Towarów znajdujące się w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym dlatego też mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. Wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie Internetowym może nieznacznie różnić się od wyglądu Towaru w rzeczywistości, a wynikać to może m.in. np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia. Należy jednak wspomnieć, że niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Klientów będących Konsumentami oraz osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
2. Ceny zamieszczonych na stronach serwisu Towarów są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
3. Sprzedający informuje, że ma prawo do dokonywania zmian cen i opisów Towarów zamieszczonych w Serwisie Internetowym, zamieszczania informacji o nowych Towarach, organizowania i odwołania działań promocyjnych na Towary zamieszczone w Serwisie, czy też możliwości ich edytowania. Zmiany cen Towarów nie dotyczą Zamówień dokonanych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych czy też wyprzedaży.
4. W przypadkach sprzedaży promocyjnej jak wyprzedaży Towarów, gdzie liczba tego Towaru jest ograniczona, Sprzedający zastrzega sobie prawo do realizacji Zamówień ściśle według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień na te Towary, aż do momentu wyczerpania Towarów dotyczących tej formy sprzedaży.
5. Koszty przesyłki na terenie Polski widoczne są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku (ustalane automatycznie na podstawie informacji zawartych na stronie „Koszty dostawy”, do której odnośnik dostępny jest w stopce Serwisu w sekcji „Dostawa” lub pod adresem https://www.antymeble.pl/koszty-dostawy-pm-23.html).
6. Wysyłka Towarów oferowana jest wyłącznie na terenie Polski. Ze względu na ograniczenie oferowania wysyłki jedynie do terenu Polski, Sklep Internetowy nie podaje informacji o podatkach i opłatach (w tym opłatach celnych) oraz kosztach wysyłki zagranicznej.
7. Sprzedający zobowiązuje się do sprzedaży Towaru bez wad. Ewentualna sprzedaż produktów posiadających wady łączy się obniżeniem ceny standardowej produktu oraz przede wszystkim wyraźnym i szczegółowym opisaniem zaistniałej wady.


 

IV. Zamówienia

1. Zamówienia w Serwisie Internetowym www.antymeble.pl można dokonywać można przez 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu poprzez Koszyk zakupów lub drogą elektroniczną, poprzez wysłanie e-maila z zamówieniem na adres: sklep@antymeble.pl. Ze względu na ograniczenia techniczne jak np. awaria serwerów Sprzedający nie jest w stanie zagwarantować stałej dostępności strony internetowej Sklepu Internetowego.
2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż Towarów i usług za pośrednictwem sieci Internet. Informacje o Towarach zamieszczone w Sklepie, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne, użytkowe oraz ich ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy. Kupujący, składając Zamówienie oświadcza, że akceptuje niniejszy Regulamin i wyraża zgodę na porozumiewanie się i zawieranie Umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość (internet).
3. Klient dokonuje wyboru Towaru i jego ilości, poprzez wybór przycisku „Dodaj do koszyka”. W oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów aktualnie znajdujących się w Koszyku, ich cena jednostkowa, wartość, opcje dostawy wraz z podanymi kosztami oraz łączna wartość całego Zamówienia. Powtarzając powyższy etap, Klient może dodawać do koszyku kolejne Towary, zwiększać lub zmniejszać ich ilość.
4. W dowolnej chwili Klient ma możliwość sprawdzenia zawartości swojego Koszyka, klikając na przycisk „Koszyk” lub „Przejdź do koszyka”, gdzie wybiera również sposób dostawy i płatności, a także uzyskuje ostateczną informację o łącznych kosztach dostawy Towaru. Na tym etapie Klient jest w stanie zweryfikować zawartość swojego Koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany (np. ilości Towaru), przeliczyć wartość lub usunąć Towar. Klient klikając na nazwę dowolnie wybranego Towaru znajdującego się w Koszyku przekierowany zostanie do strony informacyjnej tego Towaru. Usunięcie Towaru z koszyka możliwe jest poprzez „kliknięcie” przy nim symbolu „X” znajdującego się w kolumnie „Usuń”.
5. Znajdując się w widoku „Koszyka” lub po dodaniu Towaru do Koszyka Klient może wrócić ponownie do Sklepu Internetowego w celu kontynuacji zakupów, klikając na przycisk „Kontynuuj zakupy”
6. Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient kontynuuje procedurę zamawiania wybierając formę wysyłki oraz formę płatności. Po dokonaniu powyższych wyborów, aby przejść do kolejnego etapu należy wybrać przycisk „Do kasy”. Na tym etapie Klient może wybrać jeden z trzech wariantów:

a) „Zaloguj się”- Klient posiadający swoje Konto w Sklepie Internetowym na stronie https://www.antymeble.pl, o ile nie zalogował się wcześniej, podaje swój adres e-mail i wpisuje hasło.
b) „Załóż konto”- jeśli Klient nie ma jeszcze Konta w Sklepie Internetowym na https://www.antymeble.pl, na tym etapie możliwe jest założenie Konta. Rejestracja nie jest wymagana.
c) „Szybki zakup”- każdy Klient może dokonać zakupów bez Rejestracji, każdorazowo podając wszystkie niezbędne do realizacji Zamówienia dane.

7. Po dokonaniu wyboru jednego z trzech powyższych wariantów Klient musi zaznaczyć zgody: oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem i akceptację jego warunków oraz zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych zawartych w formularzu Rejestracji Konta lub w przypadku „Szybkiego zakupu” danych wprowadzonych w formularzu danych wysyłki i następnie „kliknąć” w przycisk „Przejdź do potwierdzenia zamówienia”.
8. Zaznaczając akceptację Regulaminu, Klient zgadza się na stosowanie przez Sprzedającego rachunków elektronicznych w formie pliku PDF oraz ich wysyłanie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub udostępnianie go na Koncie Klienta. Bez względu na powyżej opisane praktyki dopuszczalne jest również stosowanie przez Sprzedającego faktur w formie tradycyjnej. W każdej chwili możliwe jest odwołanie zgody na stosowanie przez Sprzedającego rachunków w formie elektronicznej, aby to uczynić Klient powinien wysłać stosowne oświadczenie na adres: sklep@antymeble.pl.
9. Akceptacja Regulaminu przez Klienta stanowi żądanie wystawiania rachunków dokumentujących dokonaną na jego rzecz sprzedaż za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
10. Po zaznaczeniu zgód następnym krokiem jest „kliknięcie” w przycisk „Przejdź do potwierdzenia zamówienia”. W tym etapie Klient dokonuje wyboru czy chce otrzymać rachunek na osobę (opcja „Rachunek) czy rachunek na działalność gospodarczą (opcja „Rachunek na firmę”).
11. Na tym etapie Klient może podać dane do rachunku na działalność gospodarczą, zmienić dane do wysyłki, zmienić formę dostawy, zmienić formę płatności dodać dodatkowe informacje do składanego Zamówienia wpisując je w okienko „Uwagi do zamówienia”. Gdy wszystkie dane są już prawidłowo uzupełnione Klient może przejść do kolejnego kroku wybierając przycisk „Zamawiam i płacę”. Jest to moment zawarcia Umowy (wiążące i ostateczne dla Sprzedającego i Klienta są warunki transakcji obowiązujące w tej chwili)
12. Po złożeniu Zamówienia Klient zostaje przekierowany na stronę ”Podsumowanie zamówienia”, lub inną stronę w zależności od wybranego sposobu płatności (np. w celu dokonania płatności poprzez przelew online lub kartą płatniczą Klient przekierowany zostanie na odpowiednią stronę umożliwiającą na dokonanie tej płatności).
13. Po zakończonym etapie składania Zamówienia Klient otrzymuje automatyczny e-mail z informacją zawierającą potwierdzenie przyjęcia tego Zamówienia do jego realizacji wraz z informacjami o aktualnym statusie swojego Zamówienia.
14. Jeżeli Klient posiada Konto w Sklepie Internetowym www.antymeble.pl to po zalogowaniu się ma możliwość sprawdzenia aktualnego statusu swojego „Zamówienia”. Informacje na temat aktualnego statusu Zamówienia będą również na bieżąco wysyłane na adres e-mail podany podczas Rejestracji Konta lub podany podczas składnia Zamówienia (w przypadku, gdy Klient nie posiada Konta i dokonał zakupu poprzez opcję „Szybki zakup”).
15. Kupujący ma również możliwość złożenia Zamówienia telefonicznego. W tym celu musi skontaktować się ze Sprzedającym dzwoniąc na numer telefonu podany w stopce oraz w zakładce „Kontakt” pod odnośnikiem www.antymeble.pl/kontakt. Kupujący może również poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie https://www.antymeble.pl/kontakt-f-1.html zgłosić Sprzedającym chęć złożenia zamówienie telefonicznego podając swój numer kontaktowy, na który to Sprzedający oddzwoni najszybciej jak możliwe (w godzinach swojej pracy). Podczas rozmowy telefonicznej Sprzedający ustali z Kupującym dane Zamówienia oraz dane Kupującego, a w szczególności adres poczty elektronicznej. Po ustaleniu tych danych Sprzedający wysyła podsumowanie Zamówienia na podany podczas rozmowy adres poczty elektronicznej Kupującego. Zamówienie uznaje się za złożone dopiero po zatwierdzeniu przez Kupującego podsumowania przesłanego mu na adres poczty elektronicznej. W dalszych etapach zamówienia telefonicznego obowiązują podpunkty 13 i 14 niniejszego rozdziału regulaminu.


 

V. Dostawa

1. Sklep internetowy  www.antymeble.pl dostarcza oferowane produkty wyłączenie na terenie Polski. Dostawa towaru realizowana jest zgodnie z danymi podanymi przez Kupującego: na adres lub do automatu paczkowego czy też punktu odbioru paczek. W sklepie internetowym www.antymeble.pl dostawa zamówionych Towarów odbywa się przy udziale następujących firm przewozowych: INPOST Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
2. Czas dostawy Towaru określony jest karcie opisu tego produktu. Na okres dostawy składa się czas na potrzebny dla Sprzedającego na przygotowanie i spakowanie Towaru, jego przekazanie Firmie Kurierskiej oraz czas niezbędny Przewoźnikowi na dostarczenie Towaru do Klienta.
3. W przypadku, gdy Sprzedający nie może zrealizować Zamówienia, złożonego przez Kupującego z powodu, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak niż w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy, Sprzedający powiadomi o tym Kupującego i zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężna (w przypadku, gdy Klient dokonał przedpłaty za Zamówienie). W sytuacji, gdy tylko cześć Towarów widniejących na liście Zamówienia jest niedostępna Sprzedający, niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w celu ustalenia realizacji Zamówienia. Na tym etapie Kupujący będzie miał do wyboru jedną z możliwości:

a) Realizację Zamówienia tylko w zakresie dostępnych Towarów;
b) Edycję Zamówienia w zakresie wybranych Towarów;
c) Rezygnację z całego Zamówienia.

4. Dostawa Towarów przeprowadzana jest w dni robocze w godzinach pracy Firm Kurierskich. O dacie dostawy decyduje Kurier poszczególnych Firm Kurierskich. W sytuacji, gdy dostarczenie przesyłki nie może zostać zrealizowane, z powodu braku obecności Kupującego, przesyłka jest awizowana. Zazwyczaj podejmowana jest kolejna próba dostarczenia przesyłki, w przypadku jednak, gdy po raz kolejny próba ta zakończy się niepowodzeniem lub też przesyłka nie zostanie odebrana w określonym czasie z automatu paczkowego czy też punktu odbioru przesyłek, zostanie ona zwrócona do Sprzedającego. Szczegółowe regulacje prawne dotyczące dostawy dostępne są na stronach Firm Kurierskich pod adresami: www.inpost.pl, www.dpd.com.pl, www.dhl.com.pl.
5. Koszt dostawy zależny jest od wagi i gabarytów zamawianego Towaru jak i od wybranej formy płatności (przedpłata lub za wysyłka za pobraniem).
6. W przypadku Zamówienia w skład którego wchodzą Towary z różnymi okresami dostawy termin realizacji Zamówienia liczony będzie na podstawie Towaru z najdłuższym okresem dostawy.

 

VI. Sposoby płatności, rozwiązanie Zamówienia, zwrot należności

1. Podczas składania Zamówienia Kupujący wybiera formę płatności, mając do wyboru poniższe możliwości:

a) Płatność przelewem tradycyjnym;
b) Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 wykorzystując usługę szybkich przelewów oferowanych poprzez poszczególne banki lub przy wykorzystaniu obsługiwanych kart płatniczych;
c) Płatność za pobraniem – gotówką lub kartą płatniczą (UWAGA: Kurier ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty za pomocą karty płatniczej, w przypadku gdy wystąpi awaria techniczna terminala płatniczego lub też w przypadku innych problemów technicznych niezależnych od Firm Przewozowych);
d) Wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia –  w przypadku towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb Sprzedający wymaga dokonania zaliczki na podstawie proformy. Zaliczka może zostać dokonana w formie przedpłaty na konto lub w formie płatności gotówką. Realizacja Zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu/otrzymaniu zaliczki od Klienta.

2. Rozwiązane umowy może nastąpić w następujących przypadkach:

a) Kupujący przy wyborze płatności poprzez przelew tradycyjny lub płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 może dokonać płatności za Zamówienie w ciągu 7 dni od jego złożenia. Przez ten czas Towar zostanie zarezerwowany dla Kupującego, jednakże po upływie tego terminu i braku płatności rezerwacja Towaru jak i całe Zamówienie Kupującego ulega anulowaniu.
b) W przypadku braku odbioru Towaru z winy Kupującego czy to od Kuriera z powodu nieobecności pod wskazanym w formularzu Zamówienia adresem dostawy lub też odmowy przyjęcia, czy też nie dokonania odbioru z automatów paczkowych lub punktów odbioru Towar ten wraca do Sprzedającego i Zamówienie ulega rozwiązaniu po upływie okresu 5 dni od otrzymania przez Sprzedającego nieodebranej przesyłki. Aby w tym przypadku zapobiec anulowaniu Zamówienia Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym w dowolny sposób (czy to drogą telefoniczną, czy też mailową) w terminie do pięciu dni od dostarczenia do Sprzedającego przez Kuriera nieodebranej przesyłki i ustalić na nowo sposób dostawy Zamówienia dokonując już tym razem płatności z góry za zamówiony Towar (jeżeli jeszcze tego nie uczynił) i ponowną dostawę.

3. Szczegółowe informacje i warunki realizacji płatności za pomocą serwisu Przelewy24 dostępne są pod adresem www.przelewy24.pl
4. W przypadku Zamówienia na łączona kwotę od 2000zł Kupujący musi dokonać przedpłaty w formie zaliczki na wartość wynoszącą 30% kwoty Zamówienia, a pozostała reszta 70% wartości Zamówienia może już pozostać opłacona w dowolnie wybrany sposób przez  niego sposób.
5. Formy płatności nie mogą być łączone w ramach jednego Zamówienia.


 

VII. Odstąpienie od umowy


1. Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia w którym Konsument, lub inna osoba wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktów. Wyjątek stanowią przypadki opisane w art.38 Ustawy o prawach Konsumenta.
2. Opisane w poprzednim punkcie prawo odstąpienie od Umowy obowiązuje wyłączenie Produktów, które nie uległy zużyciu lub uszkodzeniu przez Kupującego w zakresie dopuszczalnym przez bezwzględne przepisy prawa.
3. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi powiadomić o swej decyzji Sprzedającego wysyłając stosowną wiadomość na jego pocztę elektroniczną sklep@antymeble.pl.
4. Konsument może złożyć odpoadresemwiednie oświadczenie poprzez pocztę elektroniczną (Konsument może skorzystać z gotowego wzoru odstąpienia od umowy: formularz_zwrotu.pdf), wypełnić dostępny na stronie Sklepu Internetowego pod adresem https://www.antymeble.pl/zwroty-f-6.html odpowiedni formularz online odstąpienia od umowy. Konsument może również złożyć drogą elektroniczną na adres poczty sklep@antymeble.pl inne dowolne jednoznaczne oświadczenie o chęci odstąpienia od Umowy.
5. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy, aby Konsument powiadomił Sprzedającego wysyłając do niego wiadomość o chęci skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy przed końcem terminu ustalonego w punkcie 1.
6. Sprzedający po otrzymaniu od Konsumenta informacji o chęci z korzystania z prawa do odstąpienia od Umowy lub wypełnionego już formularza odstąpienia od Umowy niezwłocznie odpowie mu wysyłając wiadomość na adres e-mail podany w Zamówieniu lub formularzu odstąpienia od Umowy (jeżeli adres ten jest inny niż ten podany podczas składania Zamówienia) potwierdzającą otrzymanie takiej informacji.
7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający zwraca Konsumentowi całą otrzymaną wpłatę, na którą składają się koszty Towaru i jeżeli były to również koszty dostawy (zwracane koszty dostawy nie obejmują dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszego dostępnego dla danego Towaru) w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia od Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.
8. Sprzedający zwraca płatność Konsumentowi przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu nie wiążący się dla niego z jakimikolwiek dodatkowymi kosztami.
9. W przypadku odstąpienia od Umowy Konsument ponosi koszty związane z odesłaniem Towaru do Sprzedającego.
10. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zagubienia lub uszkodzenia Towaru odsyłanego przez Konsumenta.
11. Sprzedający nie akceptuje i nie będzie odbierał zwrotów Produktów wysłanych przez Konsumenta metodą za pobraniem.
12. Konsument ma obowiązek na przesłanie zwracanego Towaru w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia od Umowy. Sprzedający zaleca, aby towar w miarę możliwości wysyłany był w oryginalnym opakowaniu lub w drodze wyjątku został spakowany w inne opakowanie gwarantujące bezpieczny transport.
13. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jego funkcjonowania jak i za uszkodzenia powstałe w trakcie przesyłki zwrotnej wynikające na skutek niewłaściwego sposobu spakowania tego towaru.
14. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
a) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany na zamówienie Konsumenta ściśle według jego specyfikacji lub służący zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb;
b) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
c) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało już otwarte po dostarczeniu;
d) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi Towarami.
15. Sprzedający może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu środków Konsumentowi do momentu otrzymania zwracanego Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego wysłania w zależności od tego co nastąpi wcześniej.


 

VIII. Reklamacja i niezgodność Towaru z Umową

1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad.
2. Bez względu od postanowień niniejszego punktu jak i punktu VII Regulaminu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora, producenta lub też Sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza jednak, ani też nie ogranicza, czy też nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności Towaru z Umową zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta.
3. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi powstałymi podczas transportu Towaru rozpatrywane będą na podstawie protokołu sporządzonego przy odbiorze przesyłki podpisanego przez Klienta i Kuriera (w przypadku, gdy protokół taki nie został sporządzony przy Kurierze, reklamacja również będzie rozpatrywana).
4. Dla wad niewidocznych w chwili odbioru Towaru lub wad ukrytych czy też zaobserwowanych podczas jego użytkowania reklamacje będą rozpatrywane według warunków określonych przez producenta.
5. Czas reklamacji uwarunkowany jest przez danego producenta, ale nie powinien on wynosić więcej niż 14 dni od daty wpłynięcia wniosku.
6. Podmiotem dokonującym procesu rozpatrzenia Reklamacji jest Producent, a rola Sprzedającego polega na dostarczeniu Towaru lub jego części do Producenta (chyba, że Sprzedający jest jednocześnie Producentem, wtedy to on dokonuje rozpatrzenia Reklamacji).
7. Klienci, którzy nie są Konsumentami ani osobami fizycznymi zawierający umowę bezpośrednio związana z ich działalnością gospodarczą, podczas gdy z jej treści wnioskuje się, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego przysługuje prawo składania reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne Towaru sprzedanego według Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem szczególnych postanowień. W przypadku zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi obowiązuje odpowiednio punkt VII ust.1 oraz punkt IX ust.3.
8. Reklamacja może zostać zgłoszona w każdej dowolnej przez prawo formie. Sprzedający zaleca jednak w celach usprawnienia i przyśpieszenia procesu reklamacyjnego do zgłaszania jej poprzez formularz dostępny na stornie Sklepu Internetowego dostępny pod adresem: https://www.antymeble.pl/reklamacje-f-5.html gdzie można wypełnić online i przesłać formularz reklamacyjny lub tez pobrać wzór formularza reklamacji w formacie PDF: wzór_reklamacji.pdf, wydrukować go, wypełnić, zrobić jego zdjęcie lub skan i przesłać na adres poczty elektronicznej sklep@antymeble.pl.
9. Otrzymanie przez  Sprzedającego formularza reklamacji zostanie potwierdzone poprzez wysłanie przez niego do Kupującego odpowiedniej wiadomości.
10. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
11. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający wyśle do Kupującego odpowiednią wiadomość na jego adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
12. Sprzedający odpowiedzialny jest wobec Klienta za niezgodności Towaru z Umową (wadę fizyczną) czy też prawną (rękojmia). W razie stwierdzenia niezgodności Towaru Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Sprzedającego.
13. Niezgodność Towaru z Umową będzie rozpatrywana na tych samych zasadach co Reklamacje.


 

IX. Reklamacja Towaru przez Klientów będących Konsumentami

  1. Konsument posiada prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności Towaru z Umową zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta. Sprzedający odpowiada za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  2. Reklamacja może zostać zgłoszona w każdej dowolnej przez prawo formie. Sprzedający zaleca jednak w celach usprawnienia i przyśpieszenia procesu reklamacyjnego do zgłaszania jej poprzez formularz dostępny na stornie Sklepu Internetowego dostępny pod adresem: https://www.antymeble.pl/reklamacje-f-5.html gdzie można wypełnić online i przesłać formularz reklamacyjny lub tez pobrać wzór formularza reklamacji w formacie PDF, wydrukować go, wypełnić, zrobić jego zdjęcie lub skan i przesłać na adres poczty elektronicznej sklep@antymeble.pl.
  3. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedający niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego.
  5. Niezależnie od postanowień niniejszego punktu oferowane Towary mogą być objęte gwarancją dystrybutora lub producenta. Sprzedający odrębnej gwarancji nie udziela. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności Towaru z Umową.
  6. Osobie fizycznej zawierającej Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności Towaru z Umową zgodnie z Ustawą o prawach Konsumenta. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.

 
X. Kampanie promocyjne, rabaty

1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do organizowania kampanii promocyjnych na dowolnie wybrane przez niego Towary.
2. Promocje nie łączą się ze sobą, chyba że w warunkach danej kampanii promocyjnej ustanowiono inaczej.
3. Promocje nie dotyczą Zamówień dokonanych przed dniem, w którym zaczyna się dana promocja.



 
XI. Newsletter
 
1. Kupujący może skorzystać z możliwości bezpłatnego otrzymywania Newslettera, czyli biuletynu informacyjnego o aktualnych promocjach i nowościach w Sklepie Internetowym www.antymeble.pl prowadzonym przez Sprzedającego.
2. Kupujący może w dowolnej chwili zapisać się na Newslettera klikając w odpowiedni baner występujący w Serwisie www.antymeble.pl. Warunkiem przystąpienia do subskrypcji jest dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej e-mail na jaki będą przesyłane Newslettery.
3. Kupujący w dowolnej chwili ma możliwość rezygnacji z Newslettera przesyłając wiadomość prośbą o usunięcie swojego adresu z listy subskrybentów na adres newsletter@antymeble.pl, lub klikając na odnośnik „rezygnacja z newslettera” znajdujący się w każdej kolejnej wiadomości Newslettera.



 
XII. Zgłoszenia na temat nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego

1.Sprzedający podejmuje wszelkich starań, aby zapewnić Kupujący poprawne funkcjonowanie Serwisu www.antymeble.pl, a w razie wystąpienia jakichkolwiek awarii do jak najszybszego ich usunięcia.
2. Klient ma możliwość do zgłaszania Sprzedającemu usterek i nieprawidłowości w funkcjonowania Sklepu Internetowego www.antymeble.pl
3. Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem Serwisu, prosimy przesyłać na adres e-mail: sklep@antymeble.pl opisując zaistniały problem oraz datę i godzinę jego wystąpienia.



 
XIII. Ochrona danych osobowych
 
1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedający Antymeble Michał Wilczyński. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Sprzedającego w tym również o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, jak i o odbiorcach danych dostępne są w zakładce „Polityka prywatności” zgodnie z zasadą przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
2. Sprzedający w celu realizacji Zamówień zmuszony jest do przetwarzania danych podanych przez Kupującego podczas ich składania. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
• umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
• obowiązek prawny Sprzedającego związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
•  prawnie uzasadniony interes Sprzedającego, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale równocześnie niezbędne do zawarcia umowy. Brak danych Kupującego danych uniemożliwia zawarcie Umowy w Sklepie.
4. Dane podane przez Kupującego podczas składania przez niego zamówienia zostaną przetwarzane do momentu, w którym:
• przestanie obowiązywać Umowa zawarta między Kupującym a Sprzedającym;
• na Sprzedającym przestanie spoczywać obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
•  zakończy się możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedającego, związana z Umową zawartą przez Sklep Internetowy;
•  stwierdzony zostanie sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy.
Powyższe możliwości mają swoje zastosowanie w zależności od danego przypadku jak i czasu - co nastąpi najpóźniej.
5. Kupującemu ma prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych;
• edycji danych osobowych;
• usunięcia danych osobowych;
• ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• przeniesienia danych do innego administratora;
• możliwości wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedającego).
6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 


XIV. Spory
  1. Strony posiadają możliwość pozasądowego rozstrzygnięcia powstałych sporów, na drodze polubownego załatwienia sporu
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Klientem będącym Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Klientem nie będącym Konsumentem w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.


 
XV. Postanowienia końcowe
 
1. Zdjęcia towarów zamieszczone w serwisie www.antymeble.pl mogą różnić się rzeczywistego ich wyglądu co spowodowane może być ustawieniami komputera lub urządzenia mobilnego używanego przez Kupującego podczas składania zamówienia (dotyczyć to może takich parametrów jak np. kolor, proporcje towaru, itp.).
2. Nazwy towarów zamieszczonych w serwisie www.antymeble.pl  używane są wyłącznie w celu ich identyfikacji i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi konkretnych właścicieli.
3. Sprzedający przywiązuje szczególną uwagę do zasad zachowania prywatności Użytkownika/Kupującego oraz ochrony jego danych osobowych, które to szczegółowo opisane zostały w Polityce Prywatności serwisu www.antymeble.pl dostępnej pod następującym odnośnikiem https://www.antymeble.pl/polityka-prywatnosci-pm-17.html.
4. W celu złożenia zamówienia Kupujący musi wyrazić zgodę na akceptację polityki prywatności jak i regulaminu serwisu www.antymeble.pl
5. Użytkownik/Kupujący jest w pełni odpowiedzialny za podane przez siebie dane osobowe wprowadzone w serwisie podczas składania zamówienia.
6. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U. z 2017r poz.1219 ze zm.) podmiot korzystający ze strony serwisu www.antymeble.pl zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
7. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie na zasadach określonych poniżej. Zmiany te publikowane będą  w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu na stronie serwisu www.antymble.pl  wraz z informacją o wprowadzonych zmianach. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują w terminie wskazanym każdorazowo przez Sprzedającego, lecz nie krótszym niż w ciągu 7 dni od chwili udostępnienia na stronie serwisu. Wszystkie zamówienia złożone przez Kupujących przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane zgodnie z dotychczasowym Regulaminem. Użytkownik/Kupujący przed dokonaniem zamówienia w serwisie www.antymeble.pl powinien każdorazowo zapoznać się z obowiązującym Regulaminem serwisu oraz jeżeli chce dopełnić zamówienia w pełni go zaakceptować.
8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
9. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 25.03.2024 r. i dotyczą umów zawieranych nie wcześniej niż od tej daty.

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu